Početna|Download|Vesti|Kontakt|
 
10.12.2008.
DVA NOVA PROIZVODA ZA KRAJ USPEŠNE GODINE

Kompanija Velkom je sredinom decembra na tržište plasirala dva nova proizvoda. Kao prvi iz grupe vakumiranih proizvoda je Mleveni Orah koji je napravljen od 100% najfinijeg domaćeg oraha i bez dodatka konzervansa i drugih primesa.

Drugi proizvod iz ove grupe je Mleveni Mak sa dodacima za štrudle i kolače u pakovanju od 230 g. Upotrebom visokovalitetnog maka obezbedili smo našim kupcima fantastičan ukus štrudli i drugih poslastica. Oba proizvoda će se na tržištu pojaviti krajem 2008. godine a naši kupci ih mogu pronaci u svim većim mega marketima u Srbiji.

 
10.09.2008.
NOVI ČLANOVI VELKOMOVE PORODICE

Kompanija Velkom je na tržište lansirala potpuno novu grupu proizvoda. Nakon dugog testiranja, koje je trajalo skoro celu godinu, Velkomove salate su se sredinom maja našle na tržištu kao potpuno novi proizvodi ove kompanije. Salate se proizvode po tradicionalnim recepturama od najboljih sirovina, što je garancija njihovog visokog kvaliteta. Proizvodni pogon u kojem se salate proizvode opremljen je po standardu HACCP, što je još jedan adut kompanije Velkom. Na tržištu Srbije trenutno se mogu pronaći četiri vrste salata (ruska salata, salata sa pilećim mesom i kikirikijem, salata sa pečurkama i salata sa mirođijom) pakovane u količini od 200, 500 i 1000 g. Ambalaža u koju se salate pakuju izrađena je od visokokvalitetne plastike, koja ima UV zaštitu, a otporna je i na druge spoljne uticaje. Time je proizvod potpuno zaštićen, što je još jedan garant kvaliteta Velkomovih salata.

 
15.06.2008.
NOVI PROIZVOD IZ PORODICE ŠLAGOVA

Kompanija Velkom je početkom juna na tržište Srbije lansirala novi proizvod iz grupe šlagova, koji nosi naziv Šlag Classic. Namenjen je ekonomičnijim kupcima koji znaju da prepoznaju dobar kvalitet. Napravljen je od najkvalitetnijih sirovina pri strogo kontrolisanom procesu proizvodnje, što je garancija dobrog kvaliteta. Karakteriše ga prirodna aroma slatke pavlake i izrazita gustina na kolaču ili torti. Naši kupci ga mogu pronaći u većini lanaca supermarketa kao i u bolje opremljenim supermarketima.

 
01.06.2008.
PROMENA IMIDŽA KOMPANIJE

Kompanija Velkom je nakon dugo vremena odlučila da promeni svoj kompletni imidž, počevši od promene logotipa, koji je bio ispisan ćirilicom. Pored logotipa, do početka 2009. godine biće promenjena celokupna ambalaža, koja će promovisati nov imidž kompanije Velkom.

 
SLATKI PROIZVODI
SUVI ZAČINI
OSNOVNE ŽIVOTNE NAMIRNICE
SALATE
OSTALI PROIZVODI